Direktlänk till inlägg 11 juni 2009
Under våren har jag stiftat mkt bekantskap med linje 561. Pga endast en bil i hushållet (eller rättare sagt "rishög") är jag nödbedd att bussen in och ut från stan,ibland. Nu kan jag alla avg och ank tider med linje 561 (inte mkt att skryta med för det är ju typ 3 st/dag)
Idag har jag åter igen imponerats av min kollega. Denna unga unga tjej (jag skulle kuna vara hennes mamma) är fenomenal!
Rycker in å kör en klass som hon aldrig kört förut med 3h timmars varsel. Hon har en social kompetens som heter duga mot ALLA runt omkring sig (framförallt våra medlemmar)
Jag skulle vilja beskriva henne som en känslomänniska utan dess like (oftast mkt skratt men ibland även en lite tår) men med självinsikt, mkt humor, underfundighet, lojalitet och så är hon SMART!
...Å så ska hon flytta! FAST än har jag inte sett till ngn lapp om tjänstledigt, så kanske kanske jag har juridisk rätt att hålla henne kvar:)
Lycka till i Lund LINN!!!!!
http://easytraining-cms.bloggplatsen.se/ Följ Easy Life och Easy Training- Med detta avslutar jag denna blogg, hoppas på att möta dig på min nya blogg? Elenor ...
Nu är julen väldigt nära tid för umgänge med de nära kära I denna stund är det tid att reflektera "vad har jag gjort, vad skulle jag ha gjort mera"? Summa summarum ,2009 vart bättre än tänkt trots lågkonjuktur, har året mycket nöje,...
"Svischar" fram genom ett vintrigt Sverige med X2000. Härifrån är det riktigt mysigt med all snö, men ska snart ta bilen hem och det känns mindre mysigt. Det är tydligen superhalt. Mötet med Rolle (verksamhetsansvarig på Easy life Hässleholm) v...
Nu har jag precis avslutat en tre timmars presentation av Easy Life och Easy Training i Hässleholm, det gick riktigt bra. 21 stycken entusiastiska personer fanns på plats (4 st har avbokat pga av snö- och bil-problem) Jag är så taggad att få star...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |||
8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 |
14 | |||
15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 |
21 |
|||
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |||
29 | 30 | ||||||||
|